marți, 29 iulie 2014

Concurs aniversar - doi ani


Hey buddies! După cum v-am spus în urmă cu o vreme, m-am hotărât să fac un concurs, şi ţinând cont că pe 27.08 micuţul ăsta împlineşte doi ani, am decis să fac un concurs aniversar.

Cum vă înscrieţi: Completaţi Rafflecopter-ul de mai jos. Dacă vreuna din cerinţe vi se pare neclară, vă rog să-mi spuneţi.

Premiile:

Premiul 1 constă în: După faptă şi răsplată de Kate Atkinson şi 20 de obiecte promoţionale. Chiar astăzi am adăugat cel de-al douăzecilea obiect promoţional, care este un magnet de frigider cu Catch Me When I Fall, carte scrisă de Vicki Leigh şi care urmează a fi publicată pe la sfârşitul lui octombrie. Nu apare în poză deoarece am făcut-o acum ceva timp şi mi-am zis că nu are rost să fac una nouă.


Premiul 2 constă în: Emma de Jane Austen în limba engleză şi 15 obiecte promoţionale. La fel ca în cazul primului premiu, cel din urmă obiect promoţional l-am adăugat azi - o insignă cu Catch Me When I Fall de Vicki Leigh. 


* Rafflecopter-ul *
a Rafflecopter giveaway

P.S. Dacă doreşte cineva inventarul obiectelor promoţionale îl voi face cu mare plăcere. Ştiu că nu se văd prea bine în imagini, aşa că, dacă vreţi să ştiţi ce se ascunde sub obiectele de la suprafaţă :)), just let me know :-D.
Succes şi mulţumesc de participare! >:D<

51 de comentarii:

  1. Genul meu literar preferat este romance. Îmi place foarte mult să citesc despre dragoste. Uneori, prefer romanele polițiste - pentru care am făcut de asemenea o pasiune, sau cele SF - și ele încep să fie o mică-mare pasiune. Ținând cont că majoritatea cărților pe care le-am citit au fost de dragoste, da, cred că romance este genul meu literar preferat.
    Mă bucur că ai făcut un concurs :3!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu mă bucur că te-ai decis să participi :3.

      Ștergere
  2. Gen literar preferat? E putin greu de decis, pana acum am citit doar cateva genuri asa ca decizia mea nu este de durata. :))) In general orice contine actiune, putina drama si romanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înseamnă că eşti un cititor pe care îl poţi împăca relativ uşor. :-D

      Ștergere
  3. Foarte drăguțe premiile! Nu o să particip, dar te ajut și eu cu un share. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. Vin si eu pe aici cu intarziere :)) La muuuulti, multi ani blogusorului si la cat mai multe postari! Sper sa continui sa scrii pe aici, iti citesc cu placere fiecare postare! :)
    Genul meu preferat este probabil cel fantasy, pentru ca este cel in care ma pierd cel mai usor. Dar nu pot sa spun ca nu imi plac enorm si alte genuri. Citesc orice :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Ale!
      Aşa e, fantasy e un gen foarte plăcut şi care ne prinde destul de uşor în lumile lui.

      Ștergere
  5. Numai.,.,.felicitari, bravo, astea da, like&share, particip.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani blogului...Acum v-am descoperit si ma bucur sa gasesc si cititoare interesat de frumos si educativ..Genul meu preferat este orice carte buna care ma tina treaza sau departe de realitate cel putin 60 pagini..

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac mai multe genuri: SF, fantasy, actiune, dragoste. Daca se poate cate putin din fiecare, cu atat mai bine. Imi mai plac cartile spirituale si cele de dezvoltare personala.
    La multi ani!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea am citit cărţi spirituale şi de dezvoltare personală, dar plănuiesc să o fac. Am auzit că unele pur şi simplu îţi schimbă viziunea despre multe aspecte ale vieţii.
      Mulţumesc! :-)

      Ștergere
  8. Multumesc pt. oportunitatea de a participa si a castiga...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o plăcere. Mulţumesc pentru participare!

      Ștergere
  9. Nu pot să zic că am un anume gen literar preferat. Dar prefer (și enumerez aici aleatoriu fară o anume ordine) literatura clasică, SF-ul, fantasy, literatura de război, romanele polițiste și de aventuri. Ocazinal și alte genuri, nu e nimic bătut în cuie.
    În marea majoritate a cazurilor citesc în romănă, dar în schimb carțile ce aparțin, de exemplu, genului fantasy prefer să le citesc în engleză.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu literatura clasică am început şi eu să mă împrietenesc. Deşi înainte nu aveam o părere foarte bună despre ea, acum am ajuns la concluzia că are unele din cele mai frumoase cărţi.
      Foarte interesantă preferinţa ta de a citi în engleză tot ce ţine de fantasy.
      Lectură plăcută în continuare!

      Ștergere
  10. Genul meu literar preferat este SF-ul, deoarece imi place foarte mult si este foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cărţile SF sunt, într-adevăr, fascinante şi antrenante.

      Ștergere
  11. imi plac comediile,mai schimb griul cotidian.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu as prefera sa citesc o comedie, nu am un gen literar preferat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comediile sunt o alegere foarte bună, iar unul din motive l-a precizat Claudia :-D.

      Ștergere
  13. In ultimul timp n-am citit altceva in afara de Biblie si carti pentru cresterea copilului (am un bebe). Este frumoasa initiativa, intr-o lume unde toti alearga dupa altfel de premii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodată nu e prea târziu să citim ceva nou.
      Mult sănătate copilului! :-)

      Ștergere
  14. Iubesc literatura clasica pt ca nu se va demoda niciodata si voi reciti intotdeauna cu aceeasi placere ca si prima data.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos şi adevărat, literatura clasică e veşnică.

      Ștergere
  15. Aventura pentru ca ma captiveaza, ma tine cu sufletul la gura, e antrenanta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Genul meu preferat este cel romantic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să citeşti răspunsuri atât de variate.
      Lectură plăcută! :-)

      Ștergere
  17. Multumim pt concurs!Imi plac si cartile politiste si cele de dragoste sau SF ,daca sunt scrise bine. E drept ca cel mai mult imi place la o carte sa ma tina in suspans,sa aiba rasturnari de situatie si o poveste de dragoste <3 :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o plăcere. Şi eu mulţumesc pentru participare.
      Descrierea cărţii ideale pentru dumneavoastră se potriveşte celor trei genuri menţionate - poliţist, dragoste, SF.
      Lectură plăcută în continuare! :-)

      Ștergere
  18. Eu prefer literatura de groaza, politista ,sf, si romanele in genul lui dostoievski imi mai place sa citesc jurnale publicate de alti oameni: preferatul meu este secretele baietilor ar trebui citit merita e si comic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru recomandare!
      Lectură plăcută în continuare!

      Ștergere
  19. Nu am un gen literar preferat, dar daca ar fi sa aleg as alege YA si fantasy pentru ca asta se gaseste cel mai mult in biblioteca mea, prin urmare asta citesc cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Traiasca blogul! Sa te bucuri de el!

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi plac romanele istorice, care sunt bazate pe fapte reale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Romanele istorice sunt foarte frumoase şi potrivite pentru cine vrea să înveţe ceva din ce lecturează.

      Ștergere
  22. Foarte interesante cartile! Succes tuturor participantilor!

    RăspundețiȘtergere
  23. Genul meu literar preferat este cel mystery, pentru ca am ocazia sa descopar noi indicii o data cu personajele si in acelasi timp sunt nerabdatoare sa aflu ce se va intampla in continuare. Multumim pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Grozavă alegere. Cred că măcar un strop de mystery face dintr-o carte o lectură mult mai captivantă.

      Ștergere
  24. Imi plac foarte mult cartile inspirate din fapte reale, devenite istorice. Dar din cand in cand ma relaxez si cu cate o carte romance care imi induce o stare de bine.

    Multumesc pt concurs,

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!