vineri, 29 august 2014

such a great album

6 comentarii:

  1. Aham :D
    De obicei ascult Whitin Temptation cand vreau ma calmez, si merge :3

    RăspundețiȘtergere
  2. Love it! Îmi plac mai mult albumele lor vechi decât cele apărute recent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie mi se par mai reuşite cele mai vechi.
      Dacă tot am ocazia, mulţumesc, Ralu! Tu ai fost cea care mi-a recomandat trupa asta fantastică pe care o ascult cu drag zi de zi. Oh, mi se pare super că Sharon şi Robert sunt împreună.

      Ștergere
  3. Îmi place de mor Within Temptation! O formație genială!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e. Şi una din puţinele formaţii în interiorul căreia să nu se afle vreun conflict care să ducă, ulterior, la o despărţire sau ceva asemănător.

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!