luni, 10 august 2015

Provocarea Elefant!


Annyeonghaseyo!
Ce faceți, dragi bloggeri? Cum e vacanța voastră?
A mea e... confuză. Am fost foarte împrăștiată în ultima vreme. Ce-i drept, am trecut și printr-un eveniment neplăcut, care a creat agitație în viața mea familială. Plus că mă tot gândesc la anul școlar ce urmează. Nu mi-e frică de clasa a 12-a, nici de bac, însă admiterea îmi dă oarece bătăi de cap. Și e sentimentul acela că voi păși într-o nouă etapă, mai bogată în greutăți și responsabilități și parcă nu sunt pregătită pentru toate astea *Sigh*. În luna de libertate care ne-a mai rămas vreau să continui să mă relaxez, dar în același timp vreau să mai întreprind câte ceva.

Anyway, scopul postării mele nu este să mă plâng (vom trece peste toate cu bine, right?), ci să vă aduc la cunoștință că cei de la Elefant au lansat o provocare care are ca premiu un voucher de cinci lei.


Trebuie să aveți cont pe Elefant și să fiți abonați la newsletter. Apoi, veți primi zilnic un e-mail cu o întrebare legată de cărți. Dacă răspundeți corect, primiți un voucher în valoare de cinci lei pe care îl puteți folosi doar în ziua cu pricina, pentru orice comandă de cărți. De exemplu, întrebarea de astăzi este ”Cine l-a ucis pe Smaug personajul din cartea lui J.R.R Tolkien, Hobbitul?” Întrebarea este de tip grilă, deci sunt mai multe variante, dintre care doar una corectă. Nu știu, totuși, perioada în care se desfășoară provocarea.

Ce părere aveți? Mie mi se pare drăguț din partea lor. Voucherul e binevenit, alături de ofertele pe are le au. Și încă ceva: în perioada 10-16 august, cine dă comandă de orice produs pe site primește o carte cadou. Dacă vă sună tentant și chiar plănuiți să vă achiziționați câte ceva, atunci aruncați o privire.
În rest, cu ce vă mai ocupați timpul? Ați călătorit sau urmează să călătoriți? Ce mai citiți?

4 comentarii:

  1. Frumos din partea celor de la elefant. E o ofertă originală. :)
    Și eu stau și îmi aduc aminte de tot stresul dintr-a doișpea, uneori mai cu nostalgie, deși nu m-aș întoarce acolo. Eu cred că o fată ca tine n-o să aibă probleme la bac sau la admitere. Îți doresc cât mai multă odihnă în aceste zile!

    RăspundețiȘtergere
  2. E interesantă idea, dar eu dau comanenzi foarte rar, mai ales de pe elefant. Pentru cei care comandă des este perfect un voucher de 5 lei la fiecare comandă. Oricum, mersi că m-ai anunţat: la următoarea comandă ştiu ce fac ^^

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!