joi, 3 septembrie 2015

Leapșa cinefilă

Hello, dragii mei bloggeri! Ce mai faceți?
Diana de pe blogul Anddeea mi-a dat această leapșă (mersi frumos, Diana!). Nu am o cultură prea consistentă în domeniul filmelor, de aceea sper să pot răspunde la întrebările Dianei.

1. Care este filmul care te-a lăsat cu o impresie foarte bună (blowmind)?
Enter Nowhere. L-am vizionat în urmă cu doi ani, însă și acum îmi amintesc faptul că mi-a plăcut nespus de mult.


2. Actorul/ actrița cu care ai văzut cele mai multe filme?
Hm, nu știu. Probabil Johnny Depp.


3. Serialul preferat?
Cea mai ușoară întrebare: Supernatural!


4. Un film pe care îl aștepți cu nerăbdare să apară?
Nu cred că este vreun film pe care să îl aștept cu nerăbdare, dar sunt relativ curioasă în ceea ce privește The Last Witch Hunter. În schimb, abia aștept să apară serialele Shadowhunters și Heroes Reborn.

5. Care este cea mai bună ecranizare?
Femeia în negru. Mai întâi am văzut filmul și apoi am citit cartea (recenzia aici). Am rămas plăcut surprinsă de cât de bine reușește filmul să transmită tensiunea horror.

6. Cel mai nașpa film din istoria filmelor?
Hm, nu l-aș numi cel mai nașpa... dar Spiders 3D nu e tocmai reușit. Și LOL mi s-a părut o pierdere de timp.

7. Preferi să vezi filmul după care să citești cartea sau invers?
Prefer ca mai întâi să citesc cartea și apoi să văd filmul, deși mi s-a întâmplat și invers și nu am întâmpinat nicio dificultate.

8. Care este animația ta preferată și de ce?
Scooby-Doo. Am multe motive pentru care iubesc și am iubit dintotdeauna desenul acesta animat: combinația dintre genurile mystery, ”horror” (nu se poate numi chiar horror) și comedy, ideea originală, lecția de prietenie care reiese din relația lui Shaggy și Scooby. E pur și simplu grozav.


9. Cea mai tare replică dintr-un film care îți place.
Dintr-un film nu-mi trece acum prin minte, dar unul din citatele mele favorite din serialul Downton Abbey este:


Și, pentru că Violeta Crowley e de-a dreptul awesome, iată alte citate grăitoare:




Am să fac recenzia serialului după ce îl termin, adică peste mult, mult timp. Pot să vă spun de pe-acum, totuși, că merită fiecare minut petrecut vizionându-l.

10. Recomandă-ne câteva filme.
Children of MenThe Sixth SenseThe OthersSleepy HollowThe HappeningThe LoftThe Mist. Nu uitați să țineți cont de rating, unde e cazul.

Mulțumesc încă o dată, Diana, pentru leapșa distractivă! :-D
Nominalizez pe oricine dorește să o completeze și vă invit să răspundeți la întrebările Dianei (ale mele nu ar fi cu mult mai diferite), fie într-o postare pe blogul vostru, fie chiar aici, într-un comentariu. 
Apropo, ia spuneți-ne care sunt filmele voastre ”must see before you die”. Aștept listele voastre. >:D<

Un comentariu:

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!