joi, 31 decembrie 2015

Ne revedem în 2016!


La mulți ani, dragi bloggeri! =)

Nu știu câți ați mai rămas alături de visătoarea de mine, dar doresc să vă mulțumesc că mai aruncați din când o privire la blogușorul meu drag. 


Anul 2015 înseamnă foarte multe lucruri pentru mine. S-au întâmplat multe, mai ales spre sfârșitul anului. Totodată, anul 2015 a inaugurat perioada mea de inactivitate în ceea ce privește bloggeritul, perioadă care sper că o să se încheie în august, după ce termin și cu admiterea care mă cam înspăimântă. De fapt, nu mă înspăimântă, dar simt o presiune destul de mare când mă gândesc la ea. Cu toate acestea, am încredere că toate vor ieși așa cum ne dorim (vorbesc la plural pentru că îmi amintesc că nu sunt singura de pe-aici care e în ultimul an de liceu).

Pentru 2016, vouă nu pot să vă doresc decât tot ce-i mai bun, frumos, pur și drept în lume! Blogosfera are un loc important în inima mea și fiecăruia dintre voi îi sunt recunoscătoare pentru ceea ce face. You are awesome, keep that în mind! >:D<

Sunt curioasă ce planuri aveți pentru noul an, cum vi s-a părut 2015 și, desigur, ce mai citiți! =) Poate, până se termină vacanța, reușesc să postez câteva recenzii (din fericire, mi-am mai permis și eu câte o lectură care nu e legată de bac sau admitere, așa, ca să mă relaxez, hihi).

La mulți anișori și sper să aveți un 2016 așa cum vi-l doriți!

P.S. Uitați ce articol drăguț, care dovedește că mai e speranță pentru omenire! =)

2 comentarii:

  1. Biancaaaaa! Bine ai revenit, ți-am simțit lipsa. >:D<
    Mă bucur să aud vești de la tine și sper să revii cât de curând! Până una-alta, îți doresc un an bun, plin de reușite, și cu un raport optim între muncă și distracție. ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu simt lipsa postărilor tale, Ralu!
      Îți mulțumesc foarte mult pentru urare și sper să ne recitim cât de curând. >:D<

      Ștergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!