luni, 15 august 2016

Leapșa - Apocalipsa Zombie

Roxi de pe blogul Gânduri despre cărți s-a gândit din nou la mine și mă bucur așa de tare! Încă o leapșa super fun! Roxi a găsit-o pe blogul Dreamland Book Blog, în engleză. Eu mi-am zis să o postez în română.

Reguli:

1. Alege cinci cărți.
2. Dă la o pagină aleatorie.
3. Primul nume pe care îl vezi face parte din echipa ta de supraviețuitori ai apocalipsei zombie.
4. Atribuie-le personajelor cele zece situații, respectiv tipuri de oameni în ordinea în care le-ai găsit.
5. Exprimă-ți neliniștea în legătură cu cât de năpăstuiți sunteți.


1. Prima persoană care moare: Mal


Păăăăi... Ok, sunt rea, dar mie nu prea mi-a plăcut de Mal și am fost, de la bun început, în team Darkling, deci nu l-aș regreta prea mult. Iar lupta de supraviețuire cere sacrificii, nu?

2. Persoana peste care treci pentru a-ți scăpa pielea: Alina


Că tot vorbeam de sacrificii. Ce să-ți fac, Alino? Instinctul de supraviețuire. Ori tu, ori eu. Tu ți-ai îndeplinit destinul, oricum.


3. Prima persoană transformată în zombie: Lacey


Încă nu am apucat să fac cunoștință cu personajul, dar nuuuu, nimeni nu trebuie să devină zombie!

4. Persoana care trece peste tine ca să-și salveze propria piele: Tory


Nici pe tine nu te cunosc, Tory, dar chiar așa... Rușinică... să ne fie amândurora.

Orașul Îngerilor Căzuți (Instrumente mortale, #4) de Cassandra Clare

5. Idiotul echipei: Simon


Ah, Simon, ultimul lucru de care avem nevoie e un pămpălău. Plus, pe tine te știam isteț...

6. Creierul echipei: Clary


You go, Clary! În Orașul oaselor (Instrumente mortale, #1) nu mi-ai părut prea strălucită, dar poate ești mai pricepută la zombie. 


7. Medicul echipei: Nashira Sargas


Ăă, Nashira nu cred că ar îmbrățișa o meserie atât de nobilă. Sau poate ar face-o, însă s-ar folosi de ea pentru a ne omorî.

8. Expertul în arme: Arcturus Mesarthim


Woohoo, Arcturus, go, go!  Da, Arcturus sigur se pricepe la arme și sigur ne-ar salva pe toți.


9. Scandalagiul: Jennesta


Oh, nu, nu, Jennesta e periculoasă, pe bune. Nu doar certăreață. Of, numai ea ne-ar mai lipsi. Sigur ne-ar da pe mâna zombie-lor imediat ce ar avea ocazia.

10. Conducătorul echipei: Sanara


Nu e rău, chiar deloc. Sanara e fată bună. Am încredere că ar face tot posibilul să ne păzească spatele. 

Vă invit cu însuflețire să completați și voi leapșa asta - e awesome!
Mulțumesc, Roxi, pentru nominalizare!
Ne mai citim, fellows!

Un comentariu:

  1. Hihii, ce mă bucur că ai postat și tu leapșaa! Spor la citit și o săptămână minunată îți doresc! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Thank you for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs!